fredag 16 februari 2007

Underbar dans

Sitter och tittar lite på Let's Dance. Har bara slötittat på det tidigare veckor och bläddrat mellan det och "Så ska det låta" och min favorit har blivit Daniel Da Silva. Idag när jag ägnade lite med tid åt programmet har min lilla idoldyrkan blivit STOR. Daniel Da Silva är ju övergrym. Har dansar helt underbart, har underbar känsla och inlevelse när han dansar och har en förmåga att verkligen fånga en när man tittar. Att han dessutom har så skön stil och är så rolig gör det inte värre. Eftersom jag är danspedagog och mitt liv i stort sett består bara av dans och jag älskar dans så är det så kul att se så duktiga dansare som har känsla och karisma. Något som Daniel har mycket av. Helt underbart! Verkligen en beundransvärd dansare.

Bilden kommer från TV4

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk dig han med smör på!