onsdag 28 februari 2007

Top Hat - Återkomsten

Idag har jag till min glädje fått reda på att Top Hat ska komma tillbaka i GB frysarna. Lycka! Som jag har saknat denna goda lilla stut med de två prickarna i. Den kommer tyvärr inte kosta 1:- som den gjorde -67. Nu ska den kosta 13:- men det är överkomligt tycker jag. Den är släppt men ska tydligen ha hittat till alla butiker den 5e mars. Top Hat blev uppäten första gången i slutet al femtiotalet och den förvsann 1994. Nu kommer den efterlängtade lilla nostalgitrippen tillbaka. Mot affären imorgon och kolla om den finns i min lilla butik. Jag hade gärna sett en återkomst av Pistagepinnen också då jag gillar pistageglass, som tyvärr är sällsynt nuförtiden.



Så här såg det ut 1967. Bilden kommer från
GB

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh my! Så gott det ser ut att vara!!!

juliana.persson sa...

JAAAA jag vill ha glass NUUUU.... typ 5 Ben&Jerry och 9 Top Hat.. eller kanske bara en.... top hat :)

Anonym sa...

Tacka vet jag Piggelin den har aldrig en dålig dag...

juliana.persson sa...

nejmen det e fan att en inte kostar 4 spänn längre! Men den e bäst! Piggelin for President!