torsdag 8 februari 2007

Ben & Jerry

Om ni någon gång provat den underbara glassen från Ben & Jerry vet ni vad jag pratar om. Har ni inte det, gå genast in på deras hemsida för att hitta närmsta försäljningsställe. Min favorit är New York Super Fudge Chunk. Bara namnet gör att man blir sugen. Nu har jag fått ett problem. Jag råkade hitta en sida med små Ben & Jerry accesoarer där det bland annat finns Lip Balm i form av en Ben & Jerry glassburk. Mitt Vill-ha-begär satte genast in. Det kostade dessutom bara fem dollar. Problemet är att det finns nog bara i USA. Någon som ska till det stora äpplet som vill köpa till lilla mig i Sverige? ÅÅ, jag vill, jag vill, jag VILL ha det.

Bilden kommer från Consortfrozenfoods.co.uk

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så j_vligt mycket! Nu måste jag ju gå o köpa asdyr glass...MUMS!

juliana.persson sa...

Hehe, det är den värd!

Anonym sa...

Tacka vet jag piggelin. Det är riktigt glass för endast 4kr. En glass för folket där ute.