onsdag 21 februari 2007

Garderobsstädning

Har nyss städat min två små garderober. varje gång blir jag förvånad över hur mycket kläder jag har. Det är som att shoppa nya kläder, för varje gång jag städar hittar jag massa plagg jag glömt att jag har. Garderoben är i alla fall fin nu men jag fruktar lite för imorgon då jag ska tvätta eftersom jag inte vet hur var alla rena kläder ska ta vägen. Kan tillägga att tvätthögen har växt sig ganska stor (läs enorm). Jag vill, jag vill, jag vill ha en Walk-in-closet eller ett dressing rooms med massor av hyllor, lådor, skåp, stora speglar, ett fint sminkbord och en mysig liten soffa och massa annat kul. Då hade man aldrig behövt ha problem med att inte hitta kläder i garderoben, vilket leder till att man river ut allt och så blir det stök. Men men, det får bli när man har ett hus i framtiden. Så jag får fortsätta att drömma och städa vidare i mina små, små, små, små, små garderober.

1 kommentar:

Anonym sa...

DÅ SLIPPER VI DIG PÅ VÄLA I FORTSÄTTNINGEN OM DU HAR SÅ MYCKET KLÄDER..... VÄLA I KONKURS