lördag 5 juli 2008

Nu ska jag på marknad

Idag blir det marknad. Billiga väskor och nybakta munkar med socker på. En liten uppvärmning i Jonstorp innan The real thing Hästveda Marknad på tisdag och onsdag. Min nästa vecka är lite halv upptagen. Ungefär så här kommer det bli.

Måndag: Kiropraktorn och kanske hitta på något med min bror och försöka dra med honom till SKöldenborg när jag ska äta våfflor med min extramormor.
Tisdag: Åkta till min riktiga mormor och hjälpa henne att städa och vara där innan marknaden och bada i Lursjön.
Onsdag: Daniel kommer till mormor och vi ska gå på Hästveda marknad hela dagen.
Torsdag: Hästveda marknad på förmiddagen sen ska vi åka till Köpenhamn och övernatta och titta på jazzkonsert
Fredag: Gå på Tivoli i Köpenhamn och ha det mysigt.
Lördag: Landskronakarnevalen.
Söndag: Ingeting bestämt men förmodligen baka tårtor till...
Måndag: Daniels födelsedag!

Så var det med det. Fullt ös!

Inga kommentarer: