söndag 13 juli 2008

En liten paus

Nu har jag en liten paus i bakandet. Tårtbotten står i ugnen och ska vara där i 40 minuter så innan jag ska slänga ihop den andra botten så blir det en liten paus. Funderar på om jag ska baka någon liten kaka till. Är så kul när man börjat. Får se hur mycket jag hinner. Men alla som är sugna på kakor och tårta och vill gratta Daniel är välkomna under dagen och smaka på mina exellenta bakverk. Ni kan räkna med att Daniel kommer att vara en glad person imorgon när han mottagit den bästa presenten någonsin från mig. Jag funderade på vad han fått tidigare år av mig. Detta är den tredje födelsedagen jag firar med Herr. Svensson och första året vi firade så fick han en rakapparat. En Philishave cool skin. Den är trasig och slängd nu. Förra tror jag att han mest fick kläder. Annars har jag glömt vad han fick. Men detta året. Detta året blir inte likt andra. Detta året smäller högst!

BOM!

1 kommentar:

Magnus sa...

Oj. Vad spännande. Vad är det för något?