onsdag 23 juli 2008

Ett år äldre.

Ett år visare. Tror jag. Men det känns faktiskt som om det hänt ganska mycket det senaste året som fått mig att utvecklas och bli lite äldre. Men ändå är jag ett barn ibland. Det blir mycket roligare så. Barnasinnet vill jag aldrig bli av med. Nu ska jag snart göra mig klar och gå ut en runda. Sen ska vi nog till Väla och så kommer min kusin och hälsar på. Trevligt, trevligt. Imorgon drar festivalen igång. Ska bli kul att se vad de hittat på detta året. Synd att det är så trista artister bara. På tal om artister så var Allsången igår den bästa på hela sommaren. Säkert bara för att det var min födelsedag. Andra generationen är så sköna och Vocal Six är sjukt bra. Min sammanfattning av att Alssången var så bra var att det var så många skåningar med. Det måste ha varit det. Nej, off and away.

Inga kommentarer: