fredag 25 juli 2008

Ömma fötter

Nu skulle jag behöva en ordentlig fotmassage. Och någon som slipade mina hälar också för den delen. Har varit lite slarvig med det och det är inte så bra när det är sommar och man springer runt i flipflop. Fy på mig! Dansare måste ta hand om sina små tassar. Fast jag köpte faktiskt en fotkräm idag så lite snäll mot dem har jag varit. Nu har vi i alla fall festivalat färdigt för idag så fötterna ska få vila tills imorgon. Då ska vi se Soilwork. Tydligen ett Helsingborgs hårdrocksband eller något i den stilen. Inte direkt jag som vill gå dit men jag får väl vara snäll mot min samboende som vill se dem, eller höra dem. Han köpte ju trots allt en väska till mig idag. Ja, ni läste rätt. En väska. Oväntat! Den var mörklila och kommer hänga fint på armen i höst. Nu ska jag kolla runt lite i bloggar. Uppdaterar nog sen igen.

Inga kommentarer: