torsdag 3 juli 2008

Ni frågar, jag svarar

Magnus frågade

Vilket är ditt favoritdjur? Katt och häst
Om du bara fick äta en rätt resten av livet, vilken hade du valt? Min brorsas grillade kycklingfilé
Om du hade vunnit en miljon, vad hade du gjort? Köpt ett fint hus eller lagt en insats till ett fint hus.
Föredrar du Clinton, Obama eller skiter du i vilket? Obama. Vet inte varför riktigt. Har inte följt det till 100% men han känns mer äkta på något vis.
Var vill du helst åka på semester? New York (fatta hur avis jag är på dig som varit där)


Anonym ställde jätteseriösa frågor. Men jag antar att alla fattat att jag har humor.

Känner du Bin Laden? Nej. Det tyvärr inte. Då kunde jag talat om var han fanns och blivit rik.

Är han snäll? Det verkar inte riktigt så, nej.
Har han jacuzzi i sin grotta? Det skulle jag inte tro. Kanske en varm källa.
Vad tycker han om nya Iphone? Han tycker den är tramsig och överpris för en telefon med halvkassa funktioner. Ungefär som jag tycker.
Snarkar du mer än honom? Säkerligen

Anneli undrade

Hur mkt väger du? Några marabou för mycket
Är du nöjd med din vikt? Nja. Några kilon skulle man kunna vara utan.
Har du alltid varit överviktig? Nej. Jag har aldrig varit Beckham smal eftersom jag varit dansare hela mitt liv så skaffar man sig ganska grova muskler. Det är bara att drömma om stuprör och stövlar för där får man inte plats med vaderna. S ganska grov har jag alltid varit men sen ligger där några kilon för mycket extra nu.

Anna frågade

Har du alltid hållt på med dans? Jag har dansat sedan jag var 3 år så hela livet sedan jag var 3 år har jag dansat. Samma dans och inga uppehåll. Härligt att hitta något man älskar när man är så liten.
Vilken är din absoluta favoritskiva? Ingen aning faktiskt. Köper sällan skivor. Men den jag spelat mest i min dagar måste vara Backstreet Boys - Backstreet's Back.
Har du några förebilder här i livet? Jag har ganska många förebilder. Ingen direkt där jag ser upp till allt de gjort utan jag tar lite från varje. Jag ser upp till min mamma som varit hemma och tagit hand om oss tre barn och som varit världen bästa mamma. Min pappa som arbetat och försörjt oss och för många bra egenskaper han har, min syster för hon är så duktigt på att plugga och för att hon är så sjukt smart så man nästan blir rädd, min bror som har en fantastisk sångröst och som är så duktig på att sjunga. Jag tror jag är en sådan person som har lättare för att ha förebilder som jag är nära. Jag ser även upp till alla som lyckas driva företag med framgång i Sverige som måste vara världens svåraste land att vara småföretagare och företagare i överhuvudtaget.

Magnus frågade:

Jag undrar hur man lägger till andras bloggar i sin blogg. som t ex du har gjort med min. alltså hur länkar jag till din blogg från min? alltså min fråga är följande: Om jag vill länka till din blogg från min blogg, hur gör jag då?
Om du förstår vad jag menar. Alltså din blogg i min blogg. Länk liksom. Hur?

Du går in i anpassa och sedan lägger du till sidelement och där kan du sedan lägga till dina favoritbloggar.


Och hur ser man hur många som läst ens blogg. Jag tror bara att det är jag själv som läser min.

Du kan registrera dig på till exempel Bloggportalen där du sedan klistrar in en kod i din blogg. Den räknar sedan dina besökare så kan du se hur många du haft.

Sugna på minigolf imorgon?

Ja det är vi, och var vi. Det var trevligt. Det var bara monokeln som fattades.

(JA, jag vet. Men jag skulle svara på ALLT)

Anonym undrade:

Hur många bultar finns det i ölandsbron?
Kollar du in Nile City så får du svaret 7 428 954. Det verkliga svaret är 1 bult. I verklighet har man nitat ihop bron med 64329 järnnitar. Bulten sitter därför syns skull.

Elin frågade:

Vem är din favoritkusin? Eftersom Elin är min kusin så var ju frågan befogad. Svaret är nog alla mina kusiner. Alla är mina favoriter på olika vis. Jag älskar alla mina 14 kusiner.

Ja. Det var allt för denna gången. Det var kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att du är jätte söt! Men man blir faktiskt inte tjock av att dansa! Visst man får större benmuskler & så av det.. precis som du säger! Men man blir ju inte överviktig av det.. man går ju inte upp 20 kilo för att man dansar! Har själv dansat 3-4 gånger i veckan i halva mitt liv! :)