onsdag 23 juli 2008

Jag är imponerad...


Igår fick jag en L'oreal Beauty tubes av Daniel och den var jag tvungen att testa direkt. Jag gillar de andra double extension så jag hade höga förväntningar. Det som är speciellt med denna är att den gårt bort om man håller en tuss med varmt vatten i 30 sekunder. Sedan ramlar "tuberna" som blir va mascaran av. Annars är den vattenfast. Mascaran var bra. Man fick väldigt långa fransar och det enda kvar att önska kunde varit liiite mer volym. Den var lätt att applicera med bra borstar och man behövde inte så många lager. På kvällen badade jag i havet med mascaran en lång stund och doppade huvudet flera gånger. När jag kom upp var mascaran exakt som när jag gick i. Den hade inte klibbat ihop, den satt inte under ögonen. Den var helt perfekt fortfarande. Sen skulle jag få bort den. Tissen blöttes och 30 sekunder gick. Tyvärr gick den inte av så bra som jag skulle. Så jag prvade med en blötare tuss. Min första var bara fuktig. Med den blöta lossnade "tuberna" direkt och den var jätelätt att få bort. Låter som en bra investering när vi ska på bröllop. Jag är väldigt nöjd i alla fall. Nu ska jag in och prova den för andra gången.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev också jättenöjd med den förutom när den skulle av... Tog pads och höll dem under VARMT vatten tills dem var genomblöta och tryckte dem mot fransarna sedan. Men inte kom mascaran av (förutom lite lite grann varje gång jag tryckte padsen mot), stod säkert flera minuter och höll på med riktigt varmt vatten. efteråt kändes ögonlocken helt skållade:( kanske ska hålla mot padsen lite längre första rundan?