torsdag 17 juli 2008

Godmorgonkvist

Nu sitter jag vid en stationär dator (kryss i taket) Min dingar sig fortfarande efter min nyinstallering av XP som skulle göra min dator sååååååå bra. Det sket sig. Men det löser sig nog. Idag ska jag till Falkenberg med Daniel, min bror och min kusin. Vi ska traditionsenligt se på Stafan & Krister. Eller bara Stefan nu för tiden men i alla fall. Roligt är det och förhoppningsvis regnar det mindre än sist vi var där. Förra året blev vi liiite väl blöta. Synd man inte hade med shampo så kunde man duschat under tiden man kollade på. Men idag ska det bli fint väder. Så det är så!
Igår var jag och hälsade på ett nytt litet liv som var så söt så man nästan dog. Och snäll var hon ocskå. Inte ett knyst kom ur hennes söta mun. Mer än små smackanden oc andra små söta läten. Helt underbart. Det känns så overkligt att hon legat inne i sin mammas mage och gått från att vara en liten prick till att bli en riktig liten person. Helt overkligt! Och underbart.
Nej, nu ska jag göra något annat. Jag vet inte vad men inlägget började bli långt.
AAAAdjö!

Inga kommentarer: