tisdag 22 april 2008

Så är man fast


Igår natt kunde jag inte sova. Det var så fint väder eller så var det fullmånen om man nu tror på sånt. Mamma kunde inte heller sova. Skumt. I vilket fall som helst så fastnade jag framför en film på Canal+ som hette Easy. Den var så sjukt bra! Ibland så hittar man en viss sorts filmer som är en b-film men som bara är så himla bra utan att det verkar vara lagt så mycket resurser och pengar och specialeffekter och massa annat. Den är bara jättebra. Jag kan tycka att sådana filmer är mycket bättre än till exempel Titanic som blir så överarbetade och överdrivna. I alla fall så fångade filmen mig totalt och jag var ledsen, glad, arg, förtvivlad alla känslor de hade i filmen flyttades över till mig. Det var helt fantastiskt. Jag har nog aldrig varit så klistrad till en film. Ni måste se den! Obeservera att fodralet får det att se ut som en jättetjejig film i stil med Clueless eller något. Men så är icke fallet!

Inga kommentarer: