onsdag 16 april 2008

En liten morgonshow

Jag vaknade 8.37 för någon borrade här i huset. Eftersom jag sover på soffan för jag är förkyld så vaknade min lilla katt som sover i sin fåtölj. Sedan dess har jag haft en liten show framförd för mig här. Det har sprungits, jamats, kasats, tiggt mat, varit uppe och matat, sedan lite rundor till i 190 km/h, sen ett litet bett i foten för jag inte var rolig nog, sen in bakom gardinen, lite jamande för att han inte hittade ut, sedan tillbaka till fåtöljen. Då trodde jag att shown var slut. Det hade trots allt gått nästan trettio minuter. Men NEJ! Då skulle han få en liten hostnyshårbollsattack så han gjorde roliga små ljud ifrån sig i en stund. Nu sover han igen. Gissa vem som är vaken? Godmorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är han 16 år och så pigg ? Min 11 åring är så slö så man får fösa honom framför sig =)

juliana.persson sa...

Jo då han är pigg som en lärka! Haha..

Anonym sa...

Du får skaffa hhuu hhhouund istället...