tisdag 22 april 2008

Nip tuck


För en stund sen skulle jag spana in Nip/Tuck på 2an men icke sa 2an då. För den vara bara alldeles svart. Nu undrar jag om det är OK om jag låter bli att betala runt 5 spänn av min tvavgift eftersom kanalen inte fungerade? Eller? Det borde väl vara rätt?
I alla fall. Min poäng var att komma till att Nip/Tuck är en väldigt bra serie. En väldigt fascinerande serie med alla intriger och alla detaljrika operationer. Kanske tycker jag att det är spännande eftersom jag plastikopererats själv eller (just det ni) eller så är det spännande i alla fall. Eller så är det kanske för at (Förlåt, Daniel) Dr. Christian Troy är lite småsnygg. Nja, det är nog mest handlingen jag är ute efter. Om man kanske skulle ta att klicka hem en box från Dischop. De är ju trots allt ganska billiga nu.

1 kommentar:

Sara Ödmark sa...

Ah, att se serier i box-format är det bästa. ALLA serier blir mycket bättre när man ser fyra-fem avsnitt i rad.