lördag 26 april 2008

Mellanlandning

Idag har det varit fullt upp. Vi åkte imorse. Till svärföräldrarna och fikade lite, till Busfabriken som vi spenderade 3 timmar på, direkt till Tropikariet och spanade in hajar och söta lemur bebisar och massa andra äckliga djur. Jag avskyr Tropikaret bara för alla kryp. Kackerlackor och gräshoppor och sånt. Det andra är kul men jag hatar småkryp. Nu hade de dessutom byggt ut med en myrgång över hela stället där man kunde se myrorna gå och bära löv och sånt. Men inte vilka myror mom helst. GIGANTMYROR! IIIIIIOOOUU!! Jaja, hade det inte varit för alla kryp så hade jag gillat det och hajakvariet är helt underbart att sitta och titta på. I alla fall så åkte jag direkt till Väla och shoppade och sen åkte jag hem med den roliga bussen som ni såg. När jag precis kom innanför dörren så ringde min bror och undrade om vi ville grilla, så nu bär det av mot grillen. Jag ska få grillat!! WOHO!!

Ja, fullt upp idag. Men det gillar jag, annars blir jag rastlös. Jag fick förresten mina fina muminglas idag! Tack svärmor! Jag blev jätteglad!

Inga kommentarer: