onsdag 16 april 2008

Lexington clothing

Jag hamnade i Lexington affären när jag var i Stockholm sist. Jag är en Lexingtonälskare. Stilen, handdukarna, lakan, pyjamasar. Allt kunde få bo hos mig. Men de har även börjat med kläder vilket jag såg när jag hamnade i affären av en slump. Snygga sådana också. Väldigt preppy, Ralph Lauren stil. The way I like it helt enkelt. Kom att tänka på det idag eftersom Ebba visade en koftklänning som jag blev kär i direkt och så hittade jag in på deras webshop och blev mer kär i andra saker. Den blå skjortan kan vara den jag letat efter lääänge och den vita kabelstickade koftan kommer inte riktigt till sin rätt men så snygg den är!

1 kommentar:

Anonym sa...

"när jag hamnade i affären av en slump". Säkert... "Väldigt preppy, Ralph Lauren stil. The way I like it helt enkelt." Du har verkligen greppat tugget...