fredag 18 april 2008

Då har man landat

Jag landade nyss i soffan efter att varit borta en hel dag. Lite shopping, lite jobb, lite utflykter i jakt på tallrikar. Men nu har jag landat. Och började fundera. Jag läste inte Helsingborgs Dagblad idag för jag tänkte att jag bara kommer bli sur för negativaklubben som skriver om HIF och som sätter betyg. VEM FAN SATTE EN 1a PÅ HENKE???? HUR TÄNKER DU?? FATTAR DU HUR TACKSAMMA VI SKA VARA FÖR ATT HENKE ÖVERHUVUDTAGET VILL SPELA I HIF?! VAD SYSSAR DU MED??? Så sjukt såligt att man verkligen inte verkar kunna någonting om fotboll när man sitter och sätter betygen. Hade Henke inte missat straffen hade han fått en 3a hade Razak inte gjort mål (det enda han gjorde för övrigt) så hade han fått en 1a. Så pinsamt att bara sätta betyg på målen man gör. Vem la fram målpassen till Razak? Alltså jag skäms! Kan inte Mjällby få sätta betygen istället. Han må vara lite opartisk ibland men han kan i alla fall se skillnad på bra eller dålig fotboll. Och för vad fick Daniel Andersson en 1a? Kan man inte sätta 0 eller steck eftersom han inte gjorde ett enda rätt på hela matchen. PINSAMT HD!! Imorgon åker tidningen direkt i återvinningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bänka Henke!

juliana.persson sa...

Bra tänkt. Du kan också få skiva betyg i HD ;) Eller inte..