fredag 11 april 2008

Inte bara negativ

Nu ska jag inte bara vara en bloggare som nämner negativa saker. Därför ska jag erkänna att Helsingborg Dagblads betyg på HIF var bättre idag. Men det är lite konstigt med tanke på att de var väääldigt mycket bättre på plan mot Halmstad än igår. Eric Wahlstedt borde fått mer än en 2a och Andreas Granqvist skulle fått en 5a. Han kämpade hela matchen. Till skillnad från resten av HIF som gick på halvfart i hela första halvlek. De hade nog tagit ut segern i förskott litegrann. Andreas både räddade ett mål (som han offrade sig) och han gjorde ett. Han var både defensiv och otroligt offensiv. Han var lätt värd en stor 5a! Nu ska jag snart iväg till Överskottsbolaget. Min favoritaffär och Daniels hataffär. Jag ska dit med mina föräldrar så han slipper det idag. Bara en sak till: HIF LEDER ALLSVENSKAN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är man glader :-)
Hif i topp och Malmö i botten. Och Rögle gick upp och Mif gick ner. hiaaaaaa igår var det en glädjens dag