måndag 21 april 2008

Oj så intressant jag är

Många bloggare skriver "to-do listor" varje vecka för att alla ska se så mycket roliga och spännade och viktiga saker de gör som att de äter lunch på ett jättedyrtställe eller ska på nåt jätteviktigt möte och vara viktig. Min lista hade inte varit riktigt lika intressant (kanske för att jag håller mig till sanningen utan krydderier)

Denna veckan ska jag alltså

  • Ha avslutningar på dansskolan hela veckan och äta glass varje dag eftersom avslutninge innebär glassfest.
  • Kolla Desperate Housewives imorgon
  • Kolla fotboll Kalmar FF (booooring laget) - HIF på onsdag
  • Sola mig en stund
  • Betala räkningar på fredag
  • Kanske dammsuga eller diska lite då och då
  • Få diskmaskinen inkopplad
Ja, så kul har vi vanliga människor det.

Inga kommentarer: