torsdag 6 september 2007

Väskdilemmat

Jag är lika toskig i väskor som i skor. Om inte värre. Igår skrev någon om att kvinnor samlade på sig 111 väskor i livet. Då ligger jag ju nog lite över det snittet. I samband med artikeln så hade de även en undersökning hur många väskor man hade. Jag fick välja det högsta alternativet. Mer än 10 väskor. Det tyckte jag var lite. Jag har nog minst ca 30 väskor och då har jag ändå gjort mig av med säkert 50 väskor innan i livet. Hade jag kunnat hade jag köpt en väska varje gång jag lämnat huset. Varje gång jag shoppar hittar jag en väska varefter min bror myntat uttrycket "Dagens väska" varje gång jag nämner en väska. Som tur är kan jag ändå hålla mig ifrån att köpa alla väskor jag vill ha. Då hade vi fått ha en ännu större lägenhet än den vi ska flytta till nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha men det är ju faktiskt kvinnors "grej" - väskor och skor! precis som att killar gillar allt tekniskt *suck*