måndag 24 september 2007

Underbara morgon

Idag vaknar jag utvilad för första gången på ett tag. Jag har inte hostat mycket och kunnat andas bättre. Likadant är det nu näsan är fri och lungorna får mer luft, med hjälp av lite astmamedicin. Men det bästa av allt är att solen skiner och idag ska jag få njuta av den. Jag ska jobba idag så det blir en långam, långsam promenad till jobbet eftrsom jag fortrafande blir väldigt anfådd vid ansträngning men det ska bli skönt. Det är så skönt att det jädrans förkylningen har vänt nu. Att det går åt rätt håll. Nu ska jag öppna fönstret och släppa in lite frisk sol och höstluft. det enda negativa med denna dagen är att min syster åker hem till Nyköping igen och jag har knappt hunnit träffa henne pga sjukdomen men hon kommer snart igen får jag hoppas annars får jag åka till henne på en liten shoppingtur i Stokholm. Till helgen blir det storshopping till lägenheten. Alla mysartiklar som inte var lika viktiga i första omgången. Så som kuddar, gardiner och ljus och annat smått och gott. Sen ska ni få se fina bilder på vår nya lya. Ska snart bli en ny tv också. Så trött på klumpen som förstör hela tvrummet. Platt ska det vara. Så skönt det är att vara pigg! Härligt.
Hoppas ni också får en härlig höstdag i solen.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ!! HAHAAHAHAH NÄÄÄÄ heter den det,. fan vad SJUKT
MILLI THE CAT! hahahahahahahaha