lördag 29 september 2007

Bätte lycka idag

Idag hittades det svarta byxor. Som jag letat efter det! Men idag. Första paret jag provar sitter som gjutna och kostade bara 300 spänn. Kan det bli bättre? Sen hittade jag en jättefin kortärmad kofta i mörkblått. Tjusigt värre. Sen gick turen vidare till gamla lägenheten som ska rensas på det sista och städas och lämnas över efter besiktningen på måndag. Så imorgon måste allt vara klart och tomt. Känns stressande fast det egentligen inte är så farligt men man blir inte lugn förrän det är klart och lämnat. Så det är fullt upp hos lilla mig. Men skönt nog så slapp jag laga mat ikväll för Daniels systerson är här och han ville laga mat till oss. Det var spännande att bara sitta brevid och titta på. Ikväll ska jag mysa med gott te och lite lördagsgodis och ladda upp för slutspurten imorgon.

Inga kommentarer: