onsdag 19 september 2007

Fredagslängtan

Visst är det alltid något speciellt med fredagar. När man gick i skolan var man alltid så upprymd och glad i väntan på helgen. Nuförtiden är jag ledig på fredagar men det är ändå något speciellt luften som gör att jag längtar till fredagar. Men speciellt längtar jag till denna fredagen för jag ska då utnyttja min lilla present från min sambo. Hot stonemassage och ansiktsbehandling. Det ska bli helt underbart. Kan säkert hjälpa lite mot min nya förkylining också. Efter min fyra veckor förkylning så fick jag vara frisk i nästan två veckor. Men i förrgår återvände min kära förkylning. Säkert beror det på att en ny termin börjat och jag träffar alla barnen igen. Det brukar vara en klassiker. Ny termin, ny förkylning. Men, men det är inte så farligt än så det är nog en snäll förkylning. Nu ska jag göra mig redo för jobb och längta lite efter min heta stenar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag erbjuder en annan slags massage som också börjar på Hot... Intresserad?