onsdag 5 september 2007

Överkastjakt

Jag sitter här och surfar rundor efter ett nytt överkast. Hittar lite här och lite där men inget som det klickar med. Tycker det är svårt att bara se på bild också. Jag är rädd att bli besviken när man väl får det och då är det så meckigt att skicka tillbaka och få tillbaka pengar och hej och hå. Men ibland får man kanske ta en chans. Bilderna kan ju inte vara så missvisande så man blir så värst besviken. Det är ju trots allt inte kläder som ska passa perfekt. Det ska ju bara ligga platt och inte dölja eller framgäva eller inte strama som kläder ska. Men det finns ännu ett problem. Vi har en säng som är 160 cm bred och tyvärr är dessa överkasten sällsynta eftersom de oftast är 170 cm eller 260 cm breda. Det finns alltså enkelsäng eller dubbelsäng och eftersom vi har ett litet mellanting så vill det sig inte. Men det ska nog gå med 260. Bättre för brett än för smalt. Jag hittade ett häftigt överkast på Ellos. I skinnimitation. Inte min grej direkt men det var fräckt. Jag kanske kan sträcka mig till en kudde.

Inga kommentarer: