onsdag 26 september 2007

Härliga höst


Idag är det så härligt höstväder igen. Klar luft, sol och vindstilla. Det är väldigt sällsynt att det är vindstilla i Helsingborg men idag så. Ska bli skönt att gå ut i det fina vädret idag. Daniel håller på att koppla in TV i sovrummet till min gjädje eftersom det är mitt lilla rum när det är spelcentral här. Själv sitter jag och suktar efter skor. Jag har fastnat för en modell hos Ellos för bara 249:- st. Jag vill både ha i rött och svart men sen är det det där med postorder och prova igen. Passar det inte så ska det skickas tillbaka och göras om och hit och dit. Sen tycker jag dessutom att det blir lite dyrt med protförskott och porto på sammanlagt 100:-. De borde börja med kortbetalning tycker jag. Då hade saken varit klar. Får fundera lite till.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEEEEJ baby! ja fan köp dem, de är lixom du :)
miss u!! pusssssssssssssss
Mår du bättre btw ?? pöss (L)