lördag 22 september 2007

Sunklördag

Jag är förkyld. Förkyld som om helvetet brutit löst. Men det västa är hostan. Denna förbannade hostan. Jag kan inte andas in för då hostar jag, jag kan inte andas ut för då hostar jag. Jag kan inte röra mig och jag kan inte ligga. Jag kan bara sitta helt stilla och till och med då hostar jag men inte lika mycket. När jag andas så tjuter det i hela bröstkorgen. Trots astamedicin och hostmedicin med morfin i (inte tycka om). Det bådar inte speciellt gott. Speciellt eftersom jag var förkyld i 3 veckor för ca 2 veckor sedan. Lite för nära tycker jag. Tror att jag ska bege mig till jourläkarcentralen vid akuten. Det börjar bli lite väl jobbigt att andas nu. Skit också. Så är det sol ute och allt. Jag vill vara ute och mysa inte inne och hosta. FAAAAN!

Inga kommentarer: