tisdag 25 september 2007

Höjden av otur

Igår var man glad för att man började tillfriskna. Nu skulle man äntligen få bli sig själv. Men ikke! Plötsligt hostar jag till. Och då händer det. Ryggskottet smäller till. Jag slår upp mitt gamla ryggskott. Trötta mig! Men nu struntar jag i det. Det får göra så ont det till för jag pallar inte gå runt och vara sjuk hela tiden. Jag skulle börja med morgonpromenader när vi flyttade. Inte en enda har det blivit för jag har varit sjuk sedan dagen vi satte foten här. Men promenad är bättre för ryggen så det ska bli skönt att komma igång nu när hostan och snuvan nästan lagt sig. Ska vänta lite till bara så det är riktigt borta. Inte bra att fresta förkylningen att återvända. Ikväll ska det i alla fall lagas god mat nu när jag äntligen känner smak igen.

Inga kommentarer: