tisdag 12 juni 2007

Plötsligt blev jag väldigt poppis

Idag har plötsligt min blogg blivit jättepopulär och travat sig upp flera hundra platser på bloggportalens lista. Mina besök har mångdubblats och jag känner mig jättepopulär. Hur gick detta till? Jag har funderat hela dagen. Har jag blivit länkad, har jag omedvetet spammat massor av människor med min bloggadress. Vad har hänt? Så slår det mig. SEX! AHA. Ni vet det där ordet som är det mest sökta på på bloggportalen. Sex, sex, sex. Jag skev ju om Sex and the city igår. Så blåsta ni som kom in och skulle läsa om sex blev. Men fortsätt gära komma hit. Jag kanske plötsligt skirver någon snuskigt en dag. Idag skrev jag det ju igen, sex. Och nu igen. Sex, sex, sex..

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!! jag sökte på "vatten melon" på google och kom till din blogg igår :D var ett inlägg från mars någon gång