fredag 1 juni 2007

Gårdagens balspaning

Gårdagens balklänningsspaning på Knutpunkten var lite av en besvikelse. Oscar Rönningbergs jeansshorts överklassade alla klänningarna på plats.
Har ni ingen fantasi tjejer? Har ni ingen matchingsförmåga? Givetvis fanns det en hel del snyggt också men inget sådan som bara fick en att tappa hakan och skrika WOW! Den som jag gillade mest var en som jag såg på stan lite senare. Det var en smal modell, mörkblå med vita prickar och ett rött brett band i midjan. Den var sååå snygg. Den var verkligen speciell. Den kombinerades med en tidstypisk frisyr och var helt klockren.
Det som förvånade mig mest var dock tjejer som valde samma färger som sina kompisar. För mig är det det värsta som skulle kunna hända. Att jag och min kompis hade samma färger på klänningen. Horrible! Här hade nästan alla det. Trist. Nej, lite mer fantasi till nästa år brudar. Killar också för den delen. Usch, vissa hade bara kostym. Trams!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men usch så tråkigt om alla ser likadana ut, det förstör liksom hela grejen:-/ Haha ja tydligen så dras vi tjejer till äldre män, även när vi var små skitungar:-)Åh va kul att du testar wienerbröden, berätta gärna hur de blev!:-)