torsdag 1 januari 2009

Om möblering

Det blev inget besök idag så vi möblerade om lite istället. I köket och i hallen. Det blev mycket bättre såhär och bekvämare också. Sen blev det hemlagad pizza och slöande i soffan. Det är allt en seg dag idag, men på något sätt är jag ändå pigg. Man är pigg på något nytt! En nystart. Så därför var det kul att möblera om lite. Jag är sugen på att göra om ännu mer men vi har de fint nu så det känns dumt. Men nu är det i alla fall bättre plats i hallen och alla sommarskor har åkt ner i källaren och i köket blev det också bättre plats och möjlighet att ha vattenkokare framme så man inte behöver släpa ut de varje gång. Så jag är så nöjd så. Nu ska jag fortsätta slöa och kolla runt lite i favoritbloggarna vad alla andra hittat på på nyårsafton och så ska jag slänga in lite bilder från igår i datorn som ni kanske får se sen om där är något bra.

Inga kommentarer: