söndag 18 januari 2009

Hej vad det går

Oj vad denn dagen har varit fullknökad. Det började med att vi gick upp (a fan) åkte till köpcentrum Väla och shoppade till min sambo. Sen hämtades jag av mina föräldrar och vi åkte och letade efter en låda till dansskolan. Vi hittade ingen jättebra men en ersättningslåda tills vi byggt en ny hittade vi i alla fall. Sen fick jag ett samtal från Daniel att de ringt från ett jobb jag sökt. Så nu sitter jag ltie nervös här och väntar på att de ska ringa upp vid klockan 18. Jag börjar blir lite hungrig nu också så det får väl bli lite mat snart också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, väla.. de va längesen jag var där nu.. håller på att flytta till egen lägenhet så kläder kan tyvärr inte prioriteras nu :( Men när jag kommit till ro i lägenheten, då jäklar blir det en ordentlig shoppingrunda till väla ;)