tisdag 13 januari 2009

En PC som är en Mac men som är en PC

Nu har jag blivit påtvingad den där Macen igen som jag försökte komma överens med förr ett tag sedan. Men nu är den försedd med Windows. Så det ska alltså vara en PC fast en Mac. Jaja. Det verkar gå bättre denna gången i alla fall. Windows är lite mer min grej ön det där djungel eller vad det heter (jag vet att det heter Safari, men jag vill mobba Mac) Förra gången gjorde lilla äppeldatorn allt för att motarbeta mig. Internet la av så fort jag rörde den och inget ville sig. Vi får väl se vem som vinner denna gången...

Nu ska jag se Lipstick jungle som jag spelade in innan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blogga lite mer va! Jag sitter och jobbar med ett tråkigt och krångligt PM och behöver lite roliga läspauser!!!!! Systeryster

juliana.persson sa...

Jag kunde inte blogga för jag var på ditt jobb. haha