lördag 31 januari 2009

JAG KAN SE!

Nu kan jag se vad jag har i min garderob. Jag fick ett litet ryck och städade min garderob. Tyvärr slängde jag mycket mindre än vad jag hade velat. Jag hade önskat att det skulle bli lite mer plats då jag är så trött på de värdelösa garderoberna vi har. Eller rättare sagt de värdelösa hyllorna som bara ramlar ner hela tiden så blir man så matt och så blir allt en röra. Jädrans standard garderober. Det första jag önskar mig i nästa lägenhet är en klädkammare eller fina garderober. Köper man en lägenhet så kanske man till och med bygger sig en sådan som man precis vill ha. Med massor av hyllor, långa skohyllor och mycket plats framför allt. Men nu är det lite mer ordning i alla fall.
Såhär hade inte varit fel. Plats för allt.

3 kommentarer:

Vonkan sa...

Visst e det skönt att rensa, ordning & reda! =) En annan har en walk in closet.. =) Mysigt och mkt plats. ; )

Anonym sa...

Bra då kan du bo i den.

Anonym sa...

ELLER HUR! Tråkigt med såna jävlar :-/ Jag vill kunna flytta runt garderoberna men ICKE! SOM EN PUNG LIXOM.