tisdag 8 maj 2007

Våra bästa år

Hur kan man inte älska Våra Bästa År, Days of Our Lives. Den underbara urgamla såpan som jag sitter klistrad framför varje dag 12.50. Jag har kommit fram till att det är en sorts hatkärlek man har till detta programet. Man älskar att sitta och störa sig på Johns konstiga miner, Marlenas suckningar, att alla pratar för sig själv, alla ser ut som om de gjort vid sig i 49 timmar innan de gått hemifrån, Bo som ska leka värsta grymma polisen. Det roligaste av allt är att programmet funnits så länga att när de gör återblickar från när de är små eller är typ 10 år yngre är det inte nyinspelade scener, utan orginalscener från tidigare avsnitt. Det västa jag någonsin sett i Våra bästa år väg inträffade när Jack och Jennifer skulle gifta sig igen. Jennifer brukar ha snygga, moderna kläder på sig men när hon skulle gifta sig var det en annan visa. Man började ana oråd när hon hade ett konstigt pärldiadem som satt på helt fel ställe fastknutit med ungefär 5 vita sidenbandsrosetter för mycket. Sedan kom klänningen fram. JESUS CHRIST! Hur många rosetter kan man ha på en och samma gång? Detta kombinerades sedan med alldeles för mycket tyg och spets och konstiga alvärmar. Jag förstår ingenting! Detta var tydligen den vackraste klänningen de någonsin skådat. Till på köpet var tärnklänningarna jättefina och moderna. Men underhållande var det. Efter jakt på en bild på klänningen hittade jag ännu ett skräckexempel som jag var tvungen att ta med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe glad och glad..det var tvättmedel jag fick via den okända avin...haha vad fick du?
kram!

Anonym sa...

Våra bästa år är nice! Jag har hört lite vad som händer ca 10 år framåt ;) Eftersom vi är ganska sena jämfört med då t.ex USA.. :P


/ M i n i :)

Anonym sa...

mmm hoppas teet kommer nsart..börjar bli te-tomt i skåpen, hihi.
hoppas du får en fin fredag darlingen!

kram!