fredag 4 maj 2007

Top Hat, min Top Haaaat

Ni har nog alla hört den. "Top Hat, Top Haaat. Allt gott kommer tillbaka" Just det, den störiga lilla slingan som letar sig in i hjärnbalken för att stanna. Just när den letat sig ut igen dyker den upp, i bilen, på pizzerian, i affären. Hela tiden, precis när de försvunnit ur skallen. Jag tycker Top Hat ät jättegod med sin sega strut och sina choklad och jordgubbssträngar men jag vill inte ständigt höra det i min skalle. Jag vill inte vara ständigt sugen på glass. Vill ni möjligtvis också ha låten fast i huvuden kan ni sjunga karaoke till den här
Jag har alltid varit galen i glass. Jag kan äta enorma mängder glass. Isglass, Ben & Jerry, Cornetto, Piggelin allt i frusen form slinker in. Jag blir glad av glass, även av att titta på glass. Det brukar jag göra på GB's hemsida där de har massor av gamla nostalgiglasskartor som man kan titta poå och minnas alla gamla godingar. Varför tog de bort Solero shots? Eller Solero Ice? Ni vet den där med riktiga frusna jordgubbar i. Mumma!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmm hade velat ha dig där..och mumsat en top hat i solen en stund =)
så kunde du fått ett vykort eller 4 av mig =)
kram!

Anonym sa...

*krama om*

Anonym sa...

kopiera den och klistra in den i ett fönster ! :)

http://media.resume.se/resplayer.aspx?type=4&id=520