tisdag 29 maj 2007

Allsång på Skansen

Om ca en månad, närmare bestämt den 26 juni är det premiär för Allsång på Skansen och idag avslöjades artisterna som ska vara med på allsången. Allsången kommer att gästas av bla Måns Zelmerlöw, Sarah Dawn Finer, Pernilla Wahlgren och Per Gessle. Detta är några av de artister som de avslöjat men alla artister kommer inte att avslöjas förrän 7 juni.
För mig är Allsång på Skansen ett sommarmåste. Det är inte så att jag sitter bänkad famför och måste se varje sekund. Men det är underbart att ha i bakgrunden när man står och grillar i trädgården eller när man sitter och fikar och slötittar. Jag försökte tjata mig till att åka dit förra året, men fick inte med min kära sambo. Kanske ska jag lyckas i år. Synd bara att man måste vara där femtioelva timmar innan det börjar. Bara att hoppas på fint sommarväder.

Inga kommentarer: