söndag 20 maj 2007

Då var det semester

Min uppvisning blev lyckad. Allt var perfekt! Helt underbart. Tivolihuset var underbart, barnen var JÄTTEDUKTIGA, min familj och vänner var bäst som hjälpte mig med allt och allt blev kort sagt PERFEEEEKT! Jag kunde inte vara mer nöjd. Jo, om de stackarna som sett fram emot att vara med på uppvisningen sluppit få vattkoppor och stanna hemma. Stackare.
Nu har jag semester. Känns konstigt. Ska bara ha ett läger på dansskolan också. Sen blir det väl lite valslektioner till lite brudpar. Så har någon ett sommarjobb eller vill ni lära er brudvals är det bara att höra av sig.
Nu ska jag städa min byrå som är så full med papper och grejs att den knappt går att öppna.
Lugnet i kroppen börjar sprida sig, efter all nervositet inför uppvisningen och allt som skulle klaffa.
Skönt!

Inga kommentarer: