torsdag 17 maj 2007

Jag har blivit länkad!

Idag sökte jag på mitt nman på Bloggportalen.se. Då får jag se att Marcus Friberg som skriver Helsingborgsbloggen har skrivit ett helt inlägg om MIG. Lilla mig! Och länkat till mig! Vad lycklig jag blir! Någon har länkat till mig! YIPPIIEE!! Tack Marcus! Kolla in Helsingborgsbloggen här
Kolla in inlägget som handlade om mig här

För övrigt stod det om uppvisningen jag ska ha på lördag på hd.se idag. Kolla in det här
Jag känner mig nästan som en kändis idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh grattis! vad kul!!!
*kramar om och ger massor av hallonchoklad*
kram!

Vickiehickietorian sa...

Hej!
Va kul! Har det någon bakomliggande historia att du heter Juliana? Vore kul att höra eftersióm det inte är så vanligt.
Synd att inte namnet avgjorde hur länge man sover på morgonen...

Anonym sa...

Kul att göra dig glad! :)

Fortsätt ge mig Helsingborgstips! :)

Och varför inte länka mig tillsammans med Calle Bildt? Det hade varit en ära.

Ha en underbar dag - vi ses på The Tivoli!