torsdag 24 maj 2007

Torris

Idag har varit en dag med riktigt torr humor. Värre än vanligt för min del. Vilket säger ganska mycket. Här kommer ett litet urval:

På restaurangen pratade vi om telefonkatalogen. Så sa min sambos, mosters man att det finns ju dem som kan den utantill. Då sa jag: "Ja, jag kan alla telefonnummer.....Men jag vet inte till vem de går"

Nästa skämt kom i bilen när vi kollade på några kanotpaddlare i havet. Några stod på ett stenrös utanför stranden. Det är jag som är J, min sambor är D.

J: Kolla där står några där på stenarna.
D: Ja, de är väl de som paddlade innan.
J: Var är deras kanot då?
D: Den är väl där någonstans.
J: I CAN NOT SEE IT!

Och värre än så här har det varit. jag behöver nog smörja in mig nu, så torr som jag varit.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah, hög klass på skämten!;-) egentligen kommer både jag och min kompis från falkenberg, sen har vi flyttat åt lite olika håll...så hon bor i hbg nu och jag i v-ås, jag är alltså ingen helsingborgare men gillar den staden mkt annars!:-)