tisdag 27 maj 2008

Jag borde vara väldigt brun nu..

Det är jag i och för sig men inte så brun som jag borde vara om jag solat ända från förra inlägget tills nu. Det har jag alltså inte. Men en massa annat har jag gjort. Jag har varit på promender, kollat stolar, varit med min sambo och klippt sig, grillat, varit hos mamma och pappa med nycklar och kommit på att vi glömt nycklarna som vi körde dit med (puckon) sen åkte vi hem en gång till och när vi skulle tanka åt maskinen mina pengar (tack) och sen åkte vi hem igen och sen promenerade vi hem och nu har jag precis gjort en matlåda till min sambo som han ska ha på sitt nya jobb imorgon. I äkte Bree anda. Det är svårt att göra matlådor med kall mat som ska ligga i en frysväska och som man kan äta kall. Idag blev det pastasallad men sen har jag ingen aning. Är inte bra på kall mat. Har någon tips så är det bara att hojta till. Men nu har jag landat i soffan ännu en sen kväll. Men sena kvällar är jag bra på. Nattuggla som jag är. Så nu kan ni se fram emot fler inlägg ett par timmar framåt.

Inga kommentarer: