fredag 23 maj 2008

En trött Juliana

Har äntligen landat i soffan. Benen känns stela som på en 100 åring efter långa promenader i för platta skor. Men lite shopping har det blivit. Jag är bland annat ägare till en rosa väska. Men den får ni se imorgon när jag fotat det. Bland shoppingen blev det en youghurtglass i Gallerian. Jag hade hört ett rykte om att den skulle vara väldigt god. Och det var den! Jag vill ha mer. Smakade precis lika gott som vanlig glass fast fettfri. Och jag är gnällig när det gäller glass, ska ni veta. Sen hittade vi bort till Laura Ashley och spanade lite. Sen orkade inte fötterna mer. Nu ska jag dricka te och kolla runt lite på nätet. Känner mig ouppdaterad när jag inte suttit vid datorn på hela dagen. Sushin var god förresten. Tredje eller fjärde gången jag provar och det är nog en vanesak det där med alger och rå fisk. Men ganska trevligt. Imorgon fortsätter shoppingen i Nyköping.

Inga kommentarer: