fredag 9 maj 2008

Härlig uppdatering Juliana

Jaha, min första uppdatering idag om man bortser den från inatt. Men eftersom jag inte lagt mig än då så räknas det lite om igår. Jag har i alla fall inte varit hemma på hela dagen. Imorse åkte jag direkt hemifrån till lilla mamma och färgade och solade sen har jag letat som en galning eter en klänning till konfirmationen imorgon. Men jag hittade nada! Så det blev en skjort, silke sak från H&M till slut. Får se om det blir den. Sen var jag hemma i ungefär 5 minuter och sen åkte vi direkt till Väla och shoppade vidare efter kläder till min sambobambo. En tjusig kostym och nya jeans. Sen åkte vi direkt igen. Mot Ängelholm för att hjälpa en polare med internet och sen käkade vis lite glass och spelade (sjöng?) singstar. Sen åkte vi och handlade mat för mitt i allt kom vi på att vi hade glömt att äta. Så kan det gå när man är busywoman som idag. Nu ska vi se film och jag ska vila benen efter massa gående i flipflops. Flipflop invigning idag. Nu kommer det bli flipflop varje dag till oktober. I lööve the flipflopptoffle!

Inga kommentarer: