söndag 25 maj 2008

Hur mätt är jag.

Jag har ätit brunch. För 3 timmar sedan och jag är fortfarande så mätt så jag knappt kan röra mig. trots en stor shopping runda där jag inhandlade två par skor för 99,50. Dagens fynd. Åter till brunchen. Fatta med mat där var! Jag har ätit croissanter, pastasallad, prinskorvar, kycklingspett, ägg och bacon, omelett och det är bara början. Jag åt dessutom inte av allt. Det fanns massa lax och fil och flinger och musli och sånt men det hoppade jag över. Det fanns ju desserter! Hallåååå ja! Jag åt marängsviss till frukost. NAJS! Tillsammans med nån sorts chokladkaka, äppelkaka med vaniljsås och fruktsallad. Jag är kräkmätt. men gott var det! Mitt i allt detta så gick brandlarmet så vi fick utrymma hotellet. Så det blev både action och mat till samma pris. Nu ska jag slöa i soffan och inte rör mig en centimeter.

Inga kommentarer: