måndag 26 maj 2008

En mycket trött bloggare

Nu ska en mycket, mycket trött bloggare lägga sig i sin älskade soffa och gosa lite med kisekatten och bara slöa. En viss bloggare har nämligen varit uppe sedan 4 imorse och budat på traderatågbiljetter. Auktionerna slutar alltid 6 timmar innan avgång så det var bara att bita ihop. Men nu är jag hemma efter några timmar på Stockholms station där jag såg Johan Mjällby så jag har både sett honom live och på tv idag. Jäääättespännande! I alla fall. Sen åkte jag tåg några timmar i sällskap med danskar som alltid är trevliga och glada och sedan överraskade jag farmor och farfar med ett litet besök eftersom de bor precis vid stationen i Hässleholm och jag skulle byta tåg där. Sen åkte vi till mamma och pappa och kollade fotboll och åt pizza. Nu orkar inte mina ögon eller fingrar mer. Godnattski!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pizza... efter en lång resdag är det ju perfekt med en kebabtallrik. ;)