onsdag 28 maj 2008

Inte svar på allt...

Ni vet ett visst nummer på tv som gör reklam för att man nu kan smsa vilken fråga man vill till dem. De har svar på allt, står det. Det kan jag meddela att de inte har. Jag var tvungen att testa. Jag provade först med en enkel fråga. Den fick jag svar på efter ca 5 minuter. Sen smsade jag en krångligare fråga och fick ett sms efter ca en kvart. Men fick jag ett svar? Neeej då! Jag fick ett ursäktande sms att det var sååå många i kö, sen fick jag ett till som sa att de hade aldrig trott att deras tjänst skulle bli så populär att det skulle bli så mycket väntetid, sen ännu ett sms (2 dagar senare) att de bad om ursäkt att det tog tid i kön och att nästa fråga skulle vara gratis. Sen har jag inte fått fler sms. Detta var för snart 2 veckor sedan. Så de har inte svar på allt, så ni vet. Dessutom så skickade jag smset 3 på natten så det där med kö verkar inte speciellt troligt. Inte när de dessutom kunde svara på tidigare fråga snabbt. Så man ska inte tro på allt man hör. Men nu behöver inte ni testa, för det har jag gjort. Varsågod.

Inga kommentarer: