söndag 18 oktober 2009

Indian

Här har dagen tillbringats med att leka indian. Tycker mina syskon i alla fall för de mobbar mig för att min kofta liknar indinakläder. Jag shoppas lite innan, en poncho på rea. Ganska trevlig.

Sen kollade vi på HIF som gjorde den sämsta matchen i världshistorien. De överträffar sig själv i dålighet i varje match. Totalt ointresserade och oengagerade i matchen och den enda som är något godkänd är Wahlstedt som var överallt. Resten av laget borde få löneavdrag eller straffträning för det var nästan pinsamt att titta på. Jag älskar HIF lika mycket och de är alltid laget i mitt hjärta men det är faktiskt deras jobb att spela fotboll och de får ta och rycka upp sig.

Sen är det riktigt tråkigt att tidningarna direkt börjar hacka på backarna. Det släpptes in tre mål men det gjordes å andra sidan inga heller. Det är inte bara backarsnas fel och Marcus Nilsson var verkligen inte vän med bollen idag men å andra sidan jobbade han hemåt istället för att stå kvar och bara titta på när ÖIS gick till anfall.
Mittfältet existerade inte och inte en enda HIFare vann en närkamp, om de ens gick in i dem.
Så visst gjorde Marcus misstag idag men han bör minsann inte utses till syndabock när hela laget presterar dåligt!

Inga kommentarer: