fredag 16 oktober 2009

Fredagkvällen lider mot sitt slut..

Så dramatiskt det lät då! Fredagen börjar i alla fall närma sig slutet och jag sitter nu i min säng hos syrran. Mätt som en plätt. Jag orkade inte ens Ben&Jerry glassen som systern köpt hem. DÅ är man mätt. Jag och Julius ligger och kollar Blades of Glory och dingar lite nu. Vi är lite övertrötta efter sen natt, tidig morgon och lång tågresa. Så det blir lite flams och trams.
Jag har även passat på att ta ett dopp i syrrans badkar. Man får passa på när man har badkar. Vi hade det innan i lägenheten men vi tog bort det dels för att det var så litet så man inte fick plats och dels för att det blev så krångligt med kattsanden. Så jag passar på att njuta ett hett bad när jag har chansen.
Nu ska vi fortsätta kolla tv och jag slocknar nog snart efter fyra timmar sömn inatt och dessutom sov jag inte en enda sekund på tåget. Det när nog första gången jag inte sovit på tåget. Jag somnar alltid i alla fordon, trött eller inte. Bästa stället att sova är i bilen. Mamma och pappa körde alltid runt mig när jag var liten så jag skulle somna för jag älskade att sova i bilen redan då.

Nu blev det mycket text. Så nu är ni fria om ni orkat läsa ända hit!

GODNATT!

Inga kommentarer: