torsdag 22 oktober 2009

Håkki

Ikväll får vi hockeygäster som vanligt när det är torsdag. Ska bli spännande att se lilla magen idag. Det är inte långt kvar nu.

Jag är förkyld fortfarande men känner mig lite bättre idag. Väldigt trött bara. Men det brukar bli bättre när man börjar jobba för då glömmer man bort att man är förkyld. Sen är det lov nästa vecka och då kan jag vara så slö jag vill.

Imorgon ska jag och brorsan gå på teater för vi fick två fribiljetter av pappa som han fått av en arbetskamrat. Tack, tack! Jag har inte varit på teater sen jag gick på gymnasiet så det ska bli kul.

Nu ska jag göra mig klar här och fixa lite att äta för jag är hungrig som en bäver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Har varit utomlands ett bra tag men är nu hemma i Sverige igen.Kul att du håller igång din blogg som dessutom är snyggt stylad!

Teatern i Helsingborg har aldrig varit min favorit.
Ska bli kul att läsa vad du tyckte om föreställningen.

Larödbo

juliana.persson sa...

Trevligt att du hittat hit igen :)