tisdag 13 oktober 2009

En trevlig upptäckt!


Jag provade en test på Isadoras "16h active moist" foundation idag. Jag har provat hur många foundations som helst men aldrig någon från Isadora och jag blev väldigt positivt överraskad måste jag säga.
För det första så satte jag på den innan jobb ungefär klockan 16.00. Den sitter fortfarande på precis samma ställe och jag har inte blivit blank. Det är helt galet med tanke på att jag jättelätt blir blank och glansig i ansiktet. Detta är trots att jag inte ens hade transparent puder över foundationen som jag alltid har annars.
Jag har även dansat och blivit rejält svettig som man blir i mitt jobb, men den sitter ändå kvar.
Den täcker lagom utan att bli för kakig.
Men det bästa av allt är att jag lätt blir väldigt rosaaktig i ansiktet av foundation och har svårt at hitta en som balanserar det, men här har vi den! Jag såg normal ut i ansiktet.
Jag är sjukt nöjd och kommer definitivt att köpa en flaska. Väldigt imponerande med en fuktgivande foundation som man inte blir glansig av.

1 kommentar:

Tina sa...

Sv; Jättebra låt, och jättebra kör! :)