måndag 6 juli 2009

Sopa!!!

Jag vaknade runt 8 idag av att de klippte och hade sig med maskin utanför vårt fönster. De höll väl på en timme ungefär, sen började de efter en halvtimme igen och vad gör de då??? De kan absolut inte sopa upp det de klippt utan då måste de blåsa ihop det med en sån stor blåsmackapär som de har på ryggen och den väsnades så det ar något helt sjukt!! Jag kollade när det gjorde de också och det var så sjukt ineffektivt för allt bara blåste runt istället. Så hade de sopat hade det både varit tyst och de hade varit klara snabbare. Men det hade klart varit jobbigare. Men jag måste vara lite bitter när jag blir väckt.
Ikväll ska jag se HIFs U21 möta Ängelholms U21 för Kalle ska spela med Ängelholm. Ska bli kul att se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förrädar-Kalle... /Systeryster